Kennel Krokanden

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Johanna Nordin - 5 augusti 2012 11:10

Wow jag är ju bäst!!   Jag slog rekord! Gick in en typ duschkabin där det blåste runt lådsaspengar och jag satte rekord! Har ju sagt att jag gillar att tävla så jag gick in och roffade åt mig! Inställning var: det är på riktigt! Efter den här sommaren med koliker och havererad bil så funkar det jäkligt bra!

 

Johnny och jag övervakar noga att rätt resuktat skrivs in   


 

Jajamänsan DÄR satte jag ribban!

Att jag inte fick nått pris kan vi tala tystare om   . De ringde igår kväll och frågade om jag var kvar i Prideparken för att kunna ta emot priset..... Nej självklart inte! Man kan ju inte ha flyt HELA vägen....Det är ju alldeles för mycket begärt i mitt liv   . Men men nej då jag tar ju inte alls tävling på största blodigaste allvar så jag gav så snällt bort mitt förstapris till nån annan (tönt!!)...ja just det jag var ju ingen dålig förlorare... och får sitta hemma och känna mig som den enormt stora vinnaren som dessutom är superschysst! Hmpf...   

Fast...när jag tänker på det...Annika nämnde nått om en bok från TCO-tältet   . Jag hade ingen aaaning om var jag var       Hahaha!!!


Vi hade en jättekul fredagkväll. Maria och jag blev lite sena in till grillfesten bara. Förstår inte alls varför!?   Klockan tre kom vi på att vi bara hade tre timmar på oss att mata djur, gå runt bland hagar och visitera hästar och fylla vatten, duscha, åka in till Stockholm och ta sig till festen...

 

Tack för en trevlig kväll! Eller förkväll.

 

På natten hamnade vi dansklubb och öste järnet.

 

Om sanningen ska fram försöker jag dansa bort en rätt dryg icke dansat "dam" som ramlade in i oss ideligen.

 

Oups! Somliga ska nog inte ha mer... Hahaha!! Så illa som det ser ut var det inte. Annika spexar.   


Nu ska jag in till Sundbyholm och kolla på NM för islandshästar   . Jag menar, vad är en Pridefestival i jämförelse mot nordiska islandshästar?   


Vi hörs!


Presentation

Fråga mig

96 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards