Kennel Krokanden

Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

Bilder

Av Johanna Nordin - 13 mars 2013 12:33

Glömde lägga ut bilderna till förra inlägget. Fick bråttom att avsluta när hjärnan började snurra för hastigt   .

 

Lekis och jag hann med att åka på kurs innan eländet drog igång. Jättekul och inspirerande! Precis vad jag behövde: Blir lätt att toffla på av gammal vana och alla behöver vi tränare. Nu är det snart kurs igen. Vi har inte hunnit dvs kunnat träna ett smack. Men repetion är ju inte fel det heller. Om vi nu kan åka... Tveksamt som jag känner nu.

 

Provridit Skorpan en gång. Fantastisk lugn och beskedlig fröken som tog det där med ryttare med ro och som nått nästan självklart. Längtar tills jag kan fortsätta!

 

En dag på sportlovet ihop med Lena, Sanna och Sara. Vi leker "Vi i fjällen"   

     

Lena fixar korvar

 

Doris ville självklart vara med och smaka, men nej chipsen var godare än korv!

 

Halmar ligghallar och Vaja njuter i sina nya sängkläder

 

Alla små barn vill vara med och hjälpa till   

 

Tittut! Lukka och Sessan


Tack alla snälla vänner som erbjuder sin hjälp nu när jag inte är kurant! Tack alla ni som bryr er och stöttar!   Det känns jätteskönt att veta att jag kan be om hjälp om det niper.  


Vi hörs!

 
 
Ingen bild

Lisa

15 mars 2013 19:45

Fina bilder. Jag tycker det är modigt av dig att skriva om hur du mår. Livet är inte alltid lätt men jösses vad roligt det kan vara ändå :)

Johanna Nordin

26 mars 2013 19:42

Tack!Nej liet är inget som är enkelt alla gånger men man får göra det bästa av det :) Herrejösses hur lät det där!? Jag menar bara att det kan svänga lite och det är bara hänga med åt ena eller andra hållet och försöka se livet som en rolig lärdom hela tiden :)

 
Karin B

Karin B

17 mars 2013 07:02

Vad det smakar gott med korv utomhus!! Vilken härlig blogg detta är! Jag kommer att besöka den fler gånger.

http://www.junitjejen.se

Johanna Nordin

26 mars 2013 19:40

Tack :)

 
Ingen bild

isa

25 mars 2013 00:29

Krypa på dig Johanna!
Har mått ungefär som du beskriver under hösten och vintern. Fruktansvärt obehagligt, speciellt när doktorn ingenting finner :/ När yrseln blev för överjävlig tog jag ett åksjukepiller, också försökte jag äta lite extra järn. Precis som det bara pang slog till så sa det pang så gick det över. Vila så mycket du bara kan!

Avgudar förövrigt dina shettisar, och älskar när du lägger upp ett "bildregn" med just shettisarna. Så oerhört charmiga att man smäller av!

Johanna Nordin

26 mars 2013 19:39

Tack! Skönt att du blev frisk :) Förväntar mig det jag med, tålamod är inte min grej ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nordin - 4 augusti 2019 21:57

Av Johanna Nordin - 8 september 2016 11:51

Hej på er! Jag borde skrivit det här för länge sedan. Jag har inte tiden att skriva blogg. Det tar för mycket tid helt enkelt även om jag saknar det jättemycket! Jag har valt att istället öppna min fb till offentligt på sånt som ändå skulle visats el...

Av Johanna Nordin - 20 mars 2016 12:12

Förra inlägget blev bara massa babbel. Nu blir det bilder med tillhörande text. Inte i kronologisk ordning. Jag har ju valt bilder från en hel vinter. Fjällbäckens Sarv   Hej en lammkorv tack! Grynet och Leo på väg ut i ladan för hopp ...

Av Johanna Nordin - 4 mars 2016 13:34

Nu var det banne mig länge sedan sist. Har inte haft varken tid, ork eller ens lust att skriva blogg. Funderade faktiskt på att ta ett avskedsinlägg för några veckor sedan men jag testar ett tag till. Det som får mig att vilja sluta är att det finns ...

Av Johanna Nordin - 8 januari 2016 13:41

Då och då får jag frågan om hur djuren klarar kylan. På facebook cirkulerade ett blogginlägg där någon skrev om hästar och kyla, täcke eller inte och vad en forskare kommit fram till. Jag ska återkomma till det. Djuren klarar kylan bra. De är skapt...

Presentation

Fråga mig

96 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards