Kennel Krokanden

Alla inlägg den 10 april 2014

Av Johanna Nordin - 10 april 2014 21:24

Nej det är verkligen så, mina djur är inte som djur i allmänhet. Men sådan herre... ja ni vet hur ordspråket lyder   . Ska försöka leta fram alla gamla galna bilder jag kan hitta. Ni vet såna där ögonblicksverk som bevisar att de är annorlunda mot för andras djur. Men jag tror mycket handlar om att mina djur ges utrymme att utveckla sina sinnen och utforska på sitt sätt. De blir överösta med kärlek och får god självkänsla och tillåts vara nyfikna. Fast de ger mig många skratt och även jag höjer många gånger på ögonbrynen åt deras utforskande nyfikenhet.

Nomnomnom...

 

Kor kan visst gå i trappor! Alla vill höra på sagor   

 

Eeehhh.... Jag vände mig om och fann några fel.

Matmor och baggen myser i vårsolen

 

Rufus ville åka med. Trodde han skulle bli rädd när jag startade traktorn

 

Ooolala det här var skoj!

 

Får jag smaka kaka?

Nanananana du kan inte ta den!

Åsso åka!! (och med ett sus åkte han en gång iväg baklänges ner för en liten backe)

 

Piggelin vill gosa och rullar på kommando

 

Slurp!

 

Vill du vara snäll och öppna? Jag vill gå in.

Wow latcho vi får en beach!

 

Du farbrorn, vad gör du? Kolla grabbar den låter! Frän grej!


Bilder säger mer än tusen ord. Mina djur är inte som andras.


Vi hörs!

                         

Ovido - Quiz & Flashcards