Kennel Krokanden

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

Verksamheten lägger ner!

Av Johanna Nordin - 12 augusti 2012 09:58

Jag måste tyvärr meddela att all verksamhet (ridgrupper, familjedag, djurskötselgrupper) på Fjällbäckens häst- och ponnygård måste läggas ner omgående pga privata skäl.

Jag har ingen möjlighet att driva den vidare men undanber mig frågor om varför och vad som händer nu. Det är en privat angelägenhet men också det största baksmällan jag någonsin fått i livet.


Jag ber om ursäkt för både den besvikelse och förvirring som nu uppstår. Det här var det sista jag önskade men tyvärr inget jag rår över och kan påverka.


Det kommer finnas ett antal snälla barnponnys samt avelsston till salu till goda hem! Dock är alla ej förhandlingsbara! Lämnas ej ut på foder eller lånas ut på annat sätt!


Vänligen Johanna Nordin

 
 
Lena

Lena

12 augusti 2012 10:39

Men va tråkigt att höra. Lycka till i ditt nya liv Johanna. Hoppas verkligen att allt blir bra // kram

http://www.k9are.webdon.nu

Johanna Nordin

15 augusti 2012 12:46

Tack Lena!

 
Ingen bild

Fia

12 augusti 2012 14:55

Hej Tråkigt för dig, du som verkligen har brunnit för det du arbetat upp och arbetat med. Men det är så i livet att det tar snabba vändningar ibland och man har inte så mycket chans att ändra på det. Typ som när man står på ett surfing bräda och tycker att livet är toppen vinden i ryggen och solen i ansiktet och så kommer ögonblicket då man måste vända tillbaka och då händer det oundvikliga om man inte är med i tanken och vindriktningen.... Men då är det bara att försöka sig ta upp på brädan igen och få upp seglet och fortsätta. Jag hoppas du reser dig från ditt livs största baksmälla så fort det bara går. Med den liknelsen jag tog med surfingbrädan menar jag att livet är alldeles för kort för att slösa bort. ta tag i saken NU!Hoppas du får rättsida på allt och att du får vinden i ryggen och solen i ditt vackra ansikte igen :) kram från en stor beundrare av din personlighet och utstrålning.

Johanna Nordin

15 augusti 2012 12:45

Tack, ja nog är det så att livet ibland gör kvära kast.

Kram till dig med!

 
Ingen bild

Hilde

12 augusti 2012 17:57

Håper alt er bra med deg!

Johanna Nordin

15 augusti 2012 12:38

Tack!

 
Ingen bild

Maria

13 augusti 2012 08:29

Verkligen jättetråkigt att du lägger ner:( Vi är nog många som kommer sakna att få komma ut till dig och rida och pyssla med hästarna. Tack för den tid som varit! Stor kram från fam Å.

Johanna Nordin

15 augusti 2012 12:33

Tack själva! Hade gärna fortsatt, men som livet ser ut just nu går det inte :(
Stor kram till er med!

 
Ingen bild

Jessica

15 augusti 2012 19:16

Apropå tvära kast. Känner igen mig fullständigt i det. Och vet hur urvidrigt allt kan kännas. När man är där mitt i vändningen. I allt det man inte känner igen.

Jag fick ett väldigt kast för ett år sen och det raserade allt i min värld. I min världsbild. Men på något sätt. Kommer man igen. Igen. Ändå... Det känns kanske inte så. Där mitt i och det känns urjävligt när man är där, mitt i. Hoppas du får många kramar och värme från vänner och släkt och att du stärkt kommer tillbaka.

Ta hand om dig. Det är det viktigaste man har...

Johanna Nordin

19 augusti 2012 12:06

Ja men det är bara ro på utan he---te när man väl sitter ute i blåsten på öppet hav! Även om man satt sig där själv som i mitt fall som fick ett flyttfall mitt när allt skulle dra igång igen.

Kramar till dig!

 
Ingen bild

Jessica

15 augusti 2012 19:18

Och härligt att se att din blogg fortsätter!! :)
Då har jag något att se fram emot då och då!

Johanna Nordin

19 augusti 2012 12:07

Tack!!!

 
Ingen bild

Mi

16 augusti 2012 02:57

hej

skickar en liten kram
och lite solsken också !

Mi

Johanna Nordin

19 augusti 2012 12:03

Tack, jag solar tillbaka till dig!!!

Kramar!

 
Ingen bild

Lisa H

16 augusti 2012 21:07

Hoppas på att du kommer fortsätta med bloggen.

Mvh Lisa

Johanna Nordin

19 augusti 2012 12:02

Såklart :)!

 
Nanny

Nanny

17 augusti 2012 13:29

hejsan
Vet inte vad som hänt men jag hoppas att du får hjälp.
Du fortsätter väl blogga när du känner för det??
Hoppas att allt löser sig och jag lämnar av en massa styrkekramar !!!
Megakramar från mej!!

http://nannybm.bloggplatsen.se

Johanna Nordin

19 augusti 2012 12:02

Hej! Tack Nanny för omtanken :) Om du läser nästa inlägg så får du en förklaring.
Stor kram!!!

 
Ingen bild

Sandra

22 augusti 2012 19:00

Vad trevligt att gården får fortsätta vara hästgård! Har häst i samma by, så vi rider säkert på varandra nån gång :) när flyttas det in?

Johanna Nordin

26 augusti 2012 00:04

Tack vilket otroligt trevlig bemötande! Om två veckor kommer vi, jag och alla djuren :)Titta gärna förbi och säg hej.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nordin - 4 augusti 2019 21:57

Av Johanna Nordin - 8 september 2016 11:51

Hej på er! Jag borde skrivit det här för länge sedan. Jag har inte tiden att skriva blogg. Det tar för mycket tid helt enkelt även om jag saknar det jättemycket! Jag har valt att istället öppna min fb till offentligt på sånt som ändå skulle visats el...

Av Johanna Nordin - 20 mars 2016 12:12

Förra inlägget blev bara massa babbel. Nu blir det bilder med tillhörande text. Inte i kronologisk ordning. Jag har ju valt bilder från en hel vinter. Fjällbäckens Sarv   Hej en lammkorv tack! Grynet och Leo på väg ut i ladan för hopp ...

Av Johanna Nordin - 4 mars 2016 13:34

Nu var det banne mig länge sedan sist. Har inte haft varken tid, ork eller ens lust att skriva blogg. Funderade faktiskt på att ta ett avskedsinlägg för några veckor sedan men jag testar ett tag till. Det som får mig att vilja sluta är att det finns ...

Av Johanna Nordin - 8 januari 2016 13:41

Då och då får jag frågan om hur djuren klarar kylan. På facebook cirkulerade ett blogginlägg där någon skrev om hästar och kyla, täcke eller inte och vad en forskare kommit fram till. Jag ska återkomma till det. Djuren klarar kylan bra. De är skapt...

Presentation

Fråga mig

96 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards