Kennel Krokanden

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Johanna Nordin - 18 maj 2012 09:13

Jag har nog bloggat för länge... har inga uppslag för överskrifter längre.

Gör en snabb-blogg med bilder igen. Hinner inte skriva. Har min praktikant här och hon håller på att släppa ut och mata hästarna. Känner mig lite som att jag smiter   .

 

Lollo och kaninen som vi döpte till BAllerina. Harkel...de hade inga namn. Gick under gemensamma namnet "Familjen". Vi väntar kaninungar, hör av er om någon är intressserad! Båda föräldrarna har mycket bra temperament. Är av typen dvärrgvädur (törs inte lova 100% renrasiga dock då de är köpta på zoo)

 

Amy och Konjac håller noga koll på hur kaninen trivs i nya buren

 

Konjac

 

Rigmor testade hur livet som kanin kan vara.

 

Fina Maja ute på jobb

 

Lycklig liten MAja!

 

Carin

 

Jazzo

 

Rigmor 8½ vecka

 

Igår var min kompis Karin här med sin cockervalp Alba

 

Alba tyckte fåren var lite väl närsynta men var samtidigt inte rädd.

 

Karin tyckte de var läskigare än vad Alba tyckte   

 

Kul att få en nästan jämngammal bästis!

 

Minna och Snowy höll noga koll på valparna. Minna talade först om för alba att hon skulle leka försiktigt men sen skyddade hon henne från fåren. Hon är väldigt trevlig och säker Minna. Hon har fått lederrollen i flocken och är den som alla går och söker stöd hos.

 

Rigmors koja

 

Alba hjälper till!


Vi hörs!


Ovido - Quiz & Flashcards