Kennel Krokanden

Alla inlägg den 8 april 2013

Av Johanna Nordin - 8 april 2013 23:06

Idag blir det bara bilder.

Följde med Alma till Österfärnebo ridhus ikväll där hon var med och tränade på Carin och Maja.

Vackra och snälla Carin! En riktig klippa.

Ansats. Carin hoppar jättefin.

Majas tur. Hon var jätteduktig. Maja kan vara riktigt het och strssig med Alma och hon fungerar mycket bra ihop. I ridhuset med de stora hästarna tror jag Maja blev lite försiktig. Vi får se hur hon kommer vara i fortsättningen.

Jag är så kär i mina små ponnysar! Ingen av de stora kan ens mäta sig känslomässigt med hur mycket jag tycker om dem! Jag känner sån lycka och glädje när de små ponnysarna gör något både med barn och ihop med mig. Att gå en ponnyplutt-promenad ger mycket mer glädje än att rida för mig.

Nöjd tjej och nöjd ponny.

Maja med sin busiga trolluppsyn

Jag tror Rigmors uppfödare Jessica läser bloggen. Den här bilden är till dig. Rigmor 1 år gammal. Inte ofta yrvädret står stilla i profilbild. Jodå hon har svans men hon viftar på den så snabbt att den kom ur bild. Hon är med andra ord inte kuperad   .

 

Rigmor

  PeGe 1 år

  Brellir

  Morre (korsn varmblod/halvblod)

  Nirmar

  Skotte 26 år gammal


Vi hörs!                

Presentation

Fråga mig

96 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards