Kennel Krokanden

Alla inlägg den 24 november 2011

Av Johanna Nordin - 24 november 2011 17:11

Min mobiltelefon är trasig sedan några veckor tillbaka och mitt gamla nr går ej att använda och jag kommer för tillfället heller inte att använda mig av det. Jag kommer inte kunna lyssna av varken röstbrevlådan eller läsa sms. Min vanliga mail fungerar inte heller för tillfället som någon kanske märkt. Tekniska strul helt enkelt!


Min nya mobil har skyddat nr och kommer att vara så. Nummret är bara avsett för nära och kära samt till personer som jag utger nummret till.


Jag tänkte att det kan vara bra för någon som vill skicka sms att veta. Det fungerar inte.


Men om någon ändå känner för att hör av sig till mig finns ju andra vägar att gå. Så hemlig är jag inte, den som söker den finner på qx, fb mm mm. Däremot svarar jag inte på vänförfrågningar på fb. Lite privatliv vill jag ha kvar!


Vi hörs! 



Ovido - Quiz & Flashcards