Kennel Krokanden

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Johanna Nordin - 8 september 2011 14:45

Jag vill tacka ALLA som stöttat, jobbat och hjälpt mig under inspelningen i somras. Ni betyder så mycket!


Speciellt varmt tack till mina underbara pappa som bott på gården under flera dagar och tagit hand om hundar och katter. Du är bäst!


Gun-Britt som hjälp mig med alla övriga djuren och turnerat runt flera gånger om dagen till stall och hagar och pysslat om och matat. Du är en klippa och fantastisk vän!


Till Anna som hjälpte mig med min brevhög och sållat ut till Sundbyholm och som alltid stöttar i vått och torrt. Livet vore innehållslöst utan dig!


Teamet, "min personal" med intervju-Tobbe i spetsen som fått veta allt från början.  Ljud-Hasse och bild-Ola, helt galna emellanåt med sin humor. Utan er hade inspelningen inte ens varit hälften så rolig och lättsam! Julia som stöttade och är så glad och positiv. Ludde och Marie som fixade och donade. Bild-Tove och ljud-Henrik från team 2. Har jag glömt någon? Jo det har jag! Linda förstås! Tack Linda för att du är den du är och gör det du gör! Du är oslagbar och så lätt att prata med.


Tack alla mina vänner och bekanta som pushat, peppat och stöttat! Min familj som är stolta över mig... Tack alla brevskrivare, utan er hade det inte blivit något alls!


Sist men inte minst: Pelle, Fredrik och Per-Olov! Saknar ord faktiskt. Älskar er rätt och slätt!


Hårt arbetande personal.... Julia, Hasse och Ola tar en paus.

Julia och Hasse i någon disskusion på kvällen under resan. Fritid!


Imorse kliev jag upp innan tuppen. Eller meningen var innan den, men det blev visst inte så. Hade svårt att somna, något på tv hade tickat igång adrenalinet.... Hur som så försov jag mig cirkus 20 minuter och kom iväg lika mycket för sent hemifrån. Attans! Kvar i åtta skulle jag infinna mig på tv4 i frihamnen. Alla som någongång åkt bil in mot Stockholm känner också till dessa hiskerliga bilköer om mornarna. Jag insåg raskt att jag aldrig skulle hinna stånga mig in i tid. Ringde min vän Kjelle som bor i Spånga, hur långt tid tar pendeln?? Bilburen som jag är tror jag aldrig att jag åkte tåg till honom under mina 14-15 år som Stockholmare. Skäms på mig! Vi gjorde sällskap till Gärdet där jag klev av tunnelbanan. Jätteroligt att ses igen! Lite hastigt och lustigt bara...Om jag hann? Jovars, allt är rellativt. Blev satt i smiket och stylad. Träffade Pelle (Nyström) och vi hann suga i oss två koppar kaffe innan vi tog plats i "nyhetsmorgon". Lite trött ser jag nog allt ut...men sömnen blev inte så lång. 


Från "kändissoffan" direkt hem till gårdsjobb:

Markarbete inför boxbyggen!

Helt klart omväxlande liv iallafall!

Weehaa jag kan köra grävmaskin!! Det ni, nu blev ni snopna va?!


Vi hörs!        

Presentation

Fråga mig

96 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards