Kennel Krokanden

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

Tack!

Av Johanna Nordin - 16 maj 2011 14:31

Först nu har jag sett alla de mail som har trillat in i min mailbox. Jag och datorer är inte alltid kompalibla med varann. Om sanningen ska fram är jag och min dator rätt ofta osams   .


Tack för era mail! Jag kommer svara på dem allt eftersom mellan djurskötsel och fix och don. Om det tar tid är det inte beroende på nonchalans utan på att det just nu är mycket att göra med att sätta/laga stängsel, mm.

Känner mig överväldigad av den uppmärksamhet som jag fått. Tackar ödmjukast! Hade inte förväntat mig det. Verkligen inte.


Vill åter igen vänligt förklara att jag inte kommer svara på fb-förfrågningar. Jag har fb för vänner som jag redan har och träffat i riktiga livet. Känner att jag måste få dra en gräns för mitt privatliv. Absolut inget personligt mot någon! Alla använder vi fb på olika sätt: några mest för chatt, andra för alla de träffat, några för endast sina nära, osv. Jag har bestämt mig långt innan jag gick ut i Bonde söker Fru att jag bara ville ha det för mina nära och kära. Jag vet att några tycker det är ett ypperligt sätt att skapa kontakt på och det är mycket möjligt. Visst blir jag nyfiken att trycka på vänknappen för att veta mer, men känner ändå att jag måste dra gränsen någonstans. Hoppas ni förstår!


Varma hälsningar Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Nordin - 4 augusti 2019 21:57

Av Johanna Nordin - 8 september 2016 11:51

Hej på er! Jag borde skrivit det här för länge sedan. Jag har inte tiden att skriva blogg. Det tar för mycket tid helt enkelt även om jag saknar det jättemycket! Jag har valt att istället öppna min fb till offentligt på sånt som ändå skulle visats el...

Av Johanna Nordin - 20 mars 2016 12:12

Förra inlägget blev bara massa babbel. Nu blir det bilder med tillhörande text. Inte i kronologisk ordning. Jag har ju valt bilder från en hel vinter. Fjällbäckens Sarv   Hej en lammkorv tack! Grynet och Leo på väg ut i ladan för hopp ...

Av Johanna Nordin - 4 mars 2016 13:34

Nu var det banne mig länge sedan sist. Har inte haft varken tid, ork eller ens lust att skriva blogg. Funderade faktiskt på att ta ett avskedsinlägg för några veckor sedan men jag testar ett tag till. Det som får mig att vilja sluta är att det finns ...

Av Johanna Nordin - 8 januari 2016 13:41

Då och då får jag frågan om hur djuren klarar kylan. På facebook cirkulerade ett blogginlägg där någon skrev om hästar och kyla, täcke eller inte och vad en forskare kommit fram till. Jag ska återkomma till det. Djuren klarar kylan bra. De är skapt...

Presentation

Fråga mig

96 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards